Moudrý Marek - Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Dostupnost
není skladem
Kód titulu
9788074020018
Cena eshop:
189 Kč
( Cena MOC: 210,- )  Sleva 10 %
Není dostupný

Popis titulu: Moudrý Marek - Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Kód titulu: 9788074020018
Autor: Moudrý Marek
Nakladatel: Computer Media s.r.o.
EAN: 9788074020018
Rok vydání: 2009
Počet stran: 80
skrýt