Bradová, Eva - Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Od lokálních mítinků k politickému marketingu
Dostupnost
není skladem
Kód titulu
9788021038004
Cena eshop:
162 Kč
( Cena MOC: 180,- )  Sleva 10 %
Není dostupný

Popis titulu: Bradová, Eva - Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery.
Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.
Kód titulu: 9788021038004
Autor: Bradová, Eva
Nakladatel: Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity
Jazyk: čeština
Rok vydání: 2005
Počet stran: 112
skrýt