Tomek Gustav - Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,
Dostupnost
není skladem
Kód titulu
9788074310423
Cena eshop:
349 Kč
( Cena MOC: 388,- )  Sleva 10 %
Není dostupný

Popis titulu: Tomek Gustav - Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
Kód titulu: 9788074310423
Autor: Tomek Gustav
Nakladatel: Professional Publishing s.r.o.
EAN: 9788074310423
Rok vydání: 2011
Počet stran: 344
skrýt