Jesenský Daniel - Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost
není skladem
Kód titulu
9788027102525
Cena eshop:
446 Kč
( Cena MOC: 495,- )  Sleva 10 %
Není dostupný

Popis titulu: Jesenský Daniel - Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Kód titulu: 9788027102525
Autor: Jesenský Daniel
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
EAN: 9788027102525
Rok vydání: 2017
Počet stran: 512
skrýt