Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Kód: 0279470
Neohodnoceno
Značka: Grada
87 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení....

Detailní informace

23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Dárek - magazín Knihkupec
Magazín Knihkupec zdarma jako dárek
Ke každé objednávce dostanete od nás magazín Knihkupec
Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomická
Autoři: Chlebovský Vít
EAN: 9788027105595
Vydání: 1
Počet stran: 128
Žánry: Obchodní dovednosti
Datum uvedení - rok: 2017

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: