Anatomie rozhodování

Kód: KOS272061
Neohodnoceno
307 Kč
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
EAN: 9788076425484
Autor: Richard Shotton
EAN: 9788076425484
Jazyk: cze
Počet stránek: 216
Druh produktu: kniha, vázaná vazba
Rok vydání: 2020
Položka byla vyprodána…

Život je cesta a VIA průvodcem. Seznamte se s novou značkou literatury zaměřené na osobní rozvoj, business myšlení a zdravý životní styl.