Anatomie rozhodování
Kód: KOS272061
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
EAN: | 9788076425484 |
Autor: | Richard Shotton |
EAN: | 9788076425484 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 216 |
Druh produktu: | kniha, vázaná vazba |
Rok vydání: | 2020 |
Položka byla vyprodána… |
Život je cesta a VIA průvodcem. Seznamte se s novou značkou literatury zaměřené na osobní rozvoj, business myšlení a zdravý životní styl.