Antropologie turismu

Kód: 0370139
Neohodnoceno
282 Kč
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

Antropologie turismu je relativně nová subdisciplína a tematická oblast sociokulturní antropologie, která se postupně etabluje a dynamicky rozvíjí od sedmdesátých let 20. století. Barbora Půtová ve své knize popisuje, analyzuje a interpretuje předmět a základní témata antropologie turismu včetně jeho historických proměn v kontextu západního světa od starověku až po současnost. Věnuje se například typologii turismu a turisty, autenticitě a konstrukci turistických představ, analýze a interpretaci sociální interakce a vztahu hostů a hostitelů, fenoménu suvenýru a vzorcům chování souvisejícím s jeho nakupováním. Monografie poskytuje výkladový rámec, který umožňuje porozumět základním konceptům a přístupům v antropologii turismu, a na základě případových studií poukazuje na širší historický a kulturní kontext objektů a procesů spojených s aktuálním fenoménem turismu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Společenské vědy
EAN: 9788024643540
Autor: Barbora Půtová
EAN: 9788024643540
Jazyk: cze
Počet stránek: 218
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2019
Položka byla vyprodána…

Nakladatelství Karolinum se specializuje na vydávání vědeckých publikací, časopisů a učebních textů především ve spolupráci s jednotlivými fakultami Univerzity Karlovy a jejich autory.