Bez loga

Kód: KOS107697
Neohodnoceno
482 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Bez prostoru, bez volby, bez práce

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka - až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomická
EAN: 9788072036714
Autor: Naomi Kleinová
EAN: 9788072036714
Jazyk: cze
Počet stránek: 512
Druh produktu: kniha, vázaná vazba
Rok vydání: 2005