Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí

Kód: 0563298
Neohodnoceno
413 Kč
Skladem - dodání LEDEN 2026
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrho...

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy
EAN: 9788027133567
Datum uvedení - rok: 2022

Naše vášeň jsou znalosti, příběhy a jejich čtení. Zákazníkům v našich knihách rádi přinášíme vědomosti, zážitky, poučení i zábavu.
Pomáháme jim v růstu, konkurenceschopnosti, ale i v obyčejné lidské pohodě a ve splněném snu o štěstí.

GRADA Publishing je nakladatelství
pro každého čtenáře, jeho práci,
zdraví i zábavu.