Co je nového v médiích
Kód: KOS274005
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Knihy |
|---|---|
| EAN: | 9788088383345 |
| Autoři: | Struhárik Filip |
| EAN: | 9788088383345 |
| Vydání: | 1 |
| Počet stran: | 117 |
| Žánry: | Společnost a politika, Společenské vědy, Civilizace a moderní svět |
| Datum uvedení - rok: | 2022 |
