Co je nového v médiích

Kód: KOS274005
Neohodnoceno
Značka: Nová beseda
246 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Med...

Detailní informace

23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Dárek - magazín Knihkupec
Magazín Knihkupec zdarma jako dárek
Ke každé objednávce dostanete od nás magazín Knihkupec
Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Faktografie a historie
Autoři: Struhárik Filip
EAN: 9788088383345
Vydání: 1
Počet stran: 117
Žánry: Společnost a politika, Společenské vědy, Civilizace a moderní svět
Datum uvedení - rok: 2022

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: