Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Více informací
Na českém trhu zatím chyběla publikace, která by se zabývala tvorbou webu z pohledu zadavatele. Kniha obsahuje sadu tipů, jak si dobře říct o web a další digitální produkty. Je...
Fytolektorka Petra Rehm-Hugová a přírodní kosmetička Marina Westermannová vybraly 100 oblíbených a osvědčených receptů z léčivých a divoce rostoucích bylin, od čaje posilujícího...
Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si...
Ještě před čtyřicítkou zažili mezinárodní úspěch ve světě byznysu. Tomáš Čupr, Josef Průša, Simona Kijonková a další osobnosti stojící za úspěšnými českými startupy, jejichž...
Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu...
Uznávaný novinář David Klimeš pojmenovává v aktuální a potřebné knize některé z nejzávažnějších problémů dnešního Česka. Čtivě napsanou knihu doplňují doslovy osmi předních...
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat.
Učebnice makroekonomie předních českých pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze přináší systematický výklad teorií, které vysvětlují příčiny i důsledky makroekonomických procesů.
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak...