Nastavení
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem ko...
Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemě...
Myslíte si, že se zábava a práce vylučují? Že bavit se máme jen ve volném čase, ale v práci se prostě pracuje? Že by vás nebo va...
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři p...
Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci ...
Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokáln...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a...
Každý den v novinách čteme, jak se vyvíjí inflace, jak posiluje či oslabuje koruna, že bitcoin je už na ústupu nebo že jeho cena...
Tato kniha je o krizích. Propad kvůli pandemii se liší od finanční krize, a ta zase jen zdánlivě připomíná horečku, během níž se...
Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících ...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili v...
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. ...
Nacházíte se na straně 3 z 20.