Nastavení
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopo...
* Proč vítěz bere vše? * Proč mají někteří lidé tolik bohatství, slávy a vlivu? * Proč některým lidem jde vše tak snadno? * J...
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ostatní si ho pořád ještě nějak...
Proč v některých firmách zaměstnanci roky spokojeně pracují, svoji práci milují a jsou loajální vůči svému zaměstnavateli? A pro...
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč v lékárně několik měsíců po vypuknutí pandemie COVID-19 chyběly dezinfekční prostředky na ru...
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem ko...
Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemě...
Myslíte si, že se zábava a práce vylučují? Že bavit se máme jen ve volném čase, ale v práci se prostě pracuje? Že by vás nebo va...
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři p...
Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci ...
Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokáln...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a...
Nacházíte se na straně 8 z 20.