Epistemologie (nových) médií
Kód: 26158923 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Magazín Knihkupec zdarma jako dárek
Ke každé objednávce dostanete od nás magazín Knihkupec
Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.
Detailní popis produktu
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
Autor: | Tomáš Dvořák |
EAN: | 9788073314941 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 272 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2019 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář