Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Kód: 0215658
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte? Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení. Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program.Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské vědy |
---|---|
EAN: | 9788073578848 |
EAN: | 9788073578848 |
Datum uvedení - rok: | 2012 |