Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Kód: 0279470Detailní popis produktu
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhyDoplňkové parametry
| Kategorie: | Knihy |
|---|---|
| EAN: | 9788027105595 |
| Datum uvedení - rok: | 2017 |
Naše vášeň jsou znalosti, příběhy a jejich čtení. Zákazníkům v našich knihách rádi přinášíme vědomosti, zážitky, poučení i zábavu.
Pomáháme jim v růstu, konkurenceschopnosti, ale i v obyčejné lidské pohodě a ve splněném snu o štěstí.
GRADA Publishing je nakladatelství
pro každého čtenáře, jeho práci,
zdraví i zábavu.
