Marketing a PR v architektuře (2. vydání) Praktická příručka pro architekty, designéry a další kreativní profese.

Kód: 703079
Neohodnoceno
690 Kč
SKLADEM

Kniha zájemce naučí, jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru. Stručně a přehledně vysvětluje specifika marketingu v kreativních profesích. Poskytuje návody a tipy na online i offline prezentaci. Čtenář v knize najde i konkrétní zkušenosti z praxe.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha zájemce naučí, jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru. Stručně a přehledně vysvětluje specifika marketingu v kreativních profesích. Poskytuje návody a tipy na online i offline prezentaci. Čtenář v knize najde i konkrétní zkušenosti z praxe.

Díky přehlednému členění do 12 kapitol se čtenář sám může rozhodnout, kterému tématu se chce věnovat. Na začátku každé kapitoly najde tři základní body, kterým se kapitola věnuje, a na konci pak stručné shrnutí. Součástí knihy je i slovník marketingových pojmů, které byste měl každý znát, i když s marketingem teprve začíná.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
EAN: 9788090964402
Autor: Radek Váňa
EAN: 9788090964402
Jazyk: cze
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Počet stránek: 174
Rok vydání: 2025