Marketing a PR v architektuře (2. vydání) Praktická příručka pro architekty, designéry a další kreativní profese.
Kód: 703079Detailní popis produktu
Kniha zájemce naučí, jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru. Stručně a přehledně vysvětluje specifika marketingu v kreativních profesích. Poskytuje návody a tipy na online i offline prezentaci. Čtenář v knize najde i konkrétní zkušenosti z praxe.
Díky přehlednému členění do 12 kapitol se čtenář sám může rozhodnout, kterému tématu se chce věnovat. Na začátku každé kapitoly najde tři základní body, kterým se kapitola věnuje, a na konci pak stručné shrnutí. Součástí knihy je i slovník marketingových pojmů, které byste měl každý znát, i když s marketingem teprve začíná.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
EAN: | 9788090964402 |
Autor: | Radek Váňa |
EAN: | 9788090964402 |
Jazyk: | cze |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Počet stránek: | 174 |
Rok vydání: | 2025 |