Marketingová komunikace a public relations
Kód: KOS525617
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
|---|---|
| EAN: | 9788024655789 |
| Autor: | Jan Halada |
| EAN: | 9788024655789 |
| Jazyk: | cze |
| Počet stránek: | 120 |
| Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
| Rok vydání: | 2023 |
Nakladatelství Karolinum se specializuje na vydávání vědeckých publikací, časopisů a učebních textů především ve spolupráci s jednotlivými fakultami Univerzity Karlovy a jejich autory.
