Marketingová komunikace a public relations

Kód: KOS525617
Neohodnoceno
194 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Výklad pojmů a teorie oboru

Detailní informace

Detailní popis produktu

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
EAN: 9788024655789
Autor: Jan Halada
EAN: 9788024655789
Jazyk: cze
Počet stránek: 120
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2023

Nakladatelství Karolinum se specializuje na vydávání vědeckých publikací, časopisů a učebních textů především ve spolupráci s jednotlivými fakultami Univerzity Karlovy a jejich autory.