Naučná a odborná literatura
Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti.
Kód: KOS545182
Kód: KOS265459
podoby aktivního stárnutí a kvalita života v rurálních oblastech
Kód: KOS286810
Kód: KOS514282
Motto této monografie zní „Každý člověk je jedinečný“. Jedinečnost je i ve stylu každého z autorů rozsáhlého kolektivu, který se...
Kód: 0613508
Kniha se zakládá na praxi circlework a pracovníka pomáhajícího v poválečných zónách.
Autorka konkrétně vychází ze svých zkušeno...
Kód: 0612024
Možná tušíte, že ženy, které jdou s kůží na trh, nemají v Česku zrovna na růžích ustláno. Taková žena by totiž měla mít ideální ...
Kód: 0612023
Máte rádi výrazné kabelky, barevné kytice z divokých květů a stylové, háčkované oblečení? Už znáte Henriho ze sociálních sítí a ...
Kód: 0611019
Chcete svého mazlíčka naučit běhat slalom, dát pac, vychovat k čistotnosti, zbavit strachu ze stříhání drápků? S klikrem se vám to podaří i u králíků, morčat, krys a spol.! Díky...
Kód: 9788020463869
Slovácko je krajem ornamentů, vinic, magické přírody, tradic, zvyků a historie. Vydejte se do oblasti, kde je folklor nedílnou součástí kulturního dědictví, objevte její...
Kód: 9788074481529
Česká republika jako jedna z nejprůmyslovějších zemí Evropy stojí na křižovatce. Stávající ekonomický model České republiky postavený zejména na využití kvalifikované a...
Kód: 9788072616046
Charakteristický monogram LV zdobí zavazadla a kabelky bohatých a slavných už sto sedmdesát let. Když přišel mladý Louis Vuitton...
Kód: KOS545074