Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Kód: 0310576
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu - to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Ekonomická | 
|---|---|
| EAN: | 9788025621592 | 
| Autor: | Miles Young | 
| EAN: | 9788025621592 | 
| Jazyk: | cze | 
| Počet stránek: | 224 | 
| Druh produktu: | kniha, vázaná vazba | 
| Rok vydání: | 2018 | 
Nakladateství vydává širokou nabídku knih pro děti všech věkových skupin. Dalším významným okruhem jsou cestovní průvodce.
