Pedagogicko-psychologické otázky on-line vzdělávání
Kód: 283000
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí - od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování.Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské vědy |
---|---|
EAN: | 9788021089259 |
Autor: | Michal Černý |
EAN: | 9788021089259 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 132 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2021 |
Položka byla vyprodána… |