Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky
Kód: KOS535570
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Publikace přináší ucelený popis rozsáhlého výzkumu uskutečněného na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem v letech 2019-2022 multioborovým týmem složeným z didaktiků matematiky, statistiků a psychologa. Monografie obsahuje celkem sedm kapitol, které po úvodu a vymezení teoretických východisek přináší přehled osmi ukazatelů popisujících předpoklady žáka k řešení úloh v matematice: matematická citlivost, matematická tvořivost, čtenářská gramotnost, počtářská dovednost, pracovní paměť, tendence k užití algoritmu, sebeposouzení a motivace k učení se matematice. Tyto ukazatele tvoří strukturu a v rámci monografie je popsán jak důvod jejich zařazení do vytvořené struktury, tak i jejich operacionalizace pro potřeby diagnostiky. Hlavním výstupem projektu je totiž certifikovaná diagnostická sada (je součástí monografie), která učiteli umožní stanovit možná rizika, jež žákovi mohou bránit v úspěšném řešení matematických úloh. Důsledky pro učitelskou praxi, zejména náměty pro práci se žáky za účelem snížení rizik, popisuje závěrečná kapitola monografie.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Výchova a pedagogika | 
|---|---|
| EAN: | 9788024655826 | 
| Autor: | Petr Eisenmann | 
| EAN: | 9788024655826 | 
| Jazyk: | cze | 
| Počet stránek: | 344 | 
| Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba | 
| Rok vydání: | 2024 | 
Nakladatelství Karolinum se specializuje na vydávání vědeckých publikací, časopisů a učebních textů především ve spolupráci s jednotlivými fakultami Univerzity Karlovy a jejich autory.
