Psychologie reklamy
Kód: 26846823 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Magazín Knihkupec zdarma jako dárek
Ke každé objednávce dostanete od nás magazín Knihkupec
Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.
Detailní popis produktu
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobnostní rozvoj |
---|---|
Autoři: | Vysekalová Jitka |
EAN: | 9788027136544 |
Vydání: | 5 |
Počet stran: | 360 |
Žánry: | Prezentační dovednosti, Psychologie |
Datum uvedení - rok: | 2023 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář