Sestavte dobrý marketingový plán
Kód: 0508078
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.Obsah:
Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů.
Situační analýza - marketingový audit.
Marketingové cíle, strategie a akční plány.
Plán distribuce, reklamy a propagace.
Náklady a rozpočty.
Prezentace plánu a jeho revize.
Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
EAN: | 9788075086242 |
Autor: | Michael Armstrong |
EAN: | 9788075086242 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 176 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2020 |
Nakladatelství vydává celou řadu knižních slovníků od kapesních až po vůbec největší na trhu. Velmi oblíbené jsou „mluvníky“, šikovné slovníky a slovníky slangu. Jedinečná je řada konverzací, která svou aktuálností, rozsahem, atraktivním vzhledem i množstvím užitečných příloh převyšuje jiné tituly na trhu. Neustále se rozrůstá i série přehledných gramatik.
Vydává i tituly zaměřené na češtinu, mimo jiné i první skutečně aktuální výkladový slovník českého jazyka, Slovník současné češtiny.