Sestavte dobrý marketingový plán
Kód: 0508078Detailní popis produktu
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.Obsah:
Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů.
Situační analýza - marketingový audit.
Marketingové cíle, strategie a akční plány.
Plán distribuce, reklamy a propagace.
Náklady a rozpočty.
Prezentace plánu a jeho revize.
Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
|---|---|
| EAN: | 9788075086242 |
| Autor: | Michael Armstrong |
| EAN: | 9788075086242 |
| Jazyk: | cze |
| Počet stránek: | 176 |
| Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
| Rok vydání: | 2020 |
Nakladatelství vydává celou řadu knižních slovníků od kapesních až po vůbec největší na trhu. Velmi oblíbené jsou „mluvníky“, šikovné slovníky a slovníky slangu. Jedinečná je řada konverzací, která svou aktuálností, rozsahem, atraktivním vzhledem i množstvím užitečných příloh převyšuje jiné tituly na trhu. Neustále se rozrůstá i série přehledných gramatik.
Vydává i tituly zaměřené na češtinu, mimo jiné i první skutečně aktuální výkladový slovník českého jazyka, Slovník současné češtiny.
