Sestavte dobrý marketingový plán

Kód: 0508078
Neohodnoceno
Značka: Lingea
263 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

Obsah:
Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů.
Situační analýza - marketingový audit.
Marketingové cíle, strategie a akční plány.
Plán distribuce, reklamy a propagace.
Náklady a rozpočty.
Prezentace plánu a jeho revize.

Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
EAN: 9788075086242
Autor: Michael Armstrong
EAN: 9788075086242
Jazyk: cze
Počet stránek: 176
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2020

Nakladatelství vydává  celou řadu knižních slovníků od kapesních až po vůbec největší na trhu. Velmi oblíbené jsou „mluvníky“, šikovné slovníky a slovníky slangu. Jedinečná je řada konverzací, která svou aktuálností, rozsahem, atraktivním vzhledem i množstvím užitečných příloh převyšuje jiné tituly na trhu. Neustále se rozrůstá i série přehledných gramatik.
Vydává i tituly zaměřené na češtinu, mimo jiné i první skutečně aktuální výkladový slovník českého jazyka, Slovník současné češtiny.