Strategická komunikace
Kód: 0634877
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a bezpečnostních studií, informačních technologií a dalších. Autorka přehledně představuje základní postupy, metody, nástroje a taktiky, které se ve strategické komunikaci uplatňují. Na zřeteli má přitom neustále se měnící a vyvíjející se prostředí digitální komunikace a digitálních technologií. V neposlední řadě rozebírá důležitá etická dilemata, která jsou nevyhnutelně součástí praxe strategické komunikace. Publikace je určena jak studujícím komunikačních a sociálněvědních oborů, tak i profesionálům z praxe.Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihy |
---|---|
EAN: | 9788024658087 |
EAN: | 9788024658087 |
Datum uvedení - rok: | 2025 |
Nakladatelství Karolinum se specializuje na vydávání vědeckých publikací, časopisů a učebních textů především ve spolupráci s jednotlivými fakultami Univerzity Karlovy a jejich autory.