Strategie sociálních médií
Kód: 0543859
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Naučná a odborná literatura | 
|---|---|
| EAN: | 9788075087157 | 
| Autor: | Julie Atherton | 
| EAN: | 9788075087157 | 
| Jazyk: | cze | 
| Počet stránek: | 272 | 
| Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba | 
| Rok vydání: | 2022 | 
Nakladatelství vydává  celou řadu knižních slovníků od kapesních až po vůbec největší na trhu. Velmi oblíbené jsou „mluvníky“, šikovné slovníky a slovníky slangu. Jedinečná je řada konverzací, která svou aktuálností, rozsahem, atraktivním vzhledem i množstvím užitečných příloh převyšuje jiné tituly na trhu. Neustále se rozrůstá i série přehledných gramatik.
Vydává i tituly zaměřené na češtinu, mimo jiné i první skutečně aktuální výkladový slovník českého jazyka, Slovník současné češtiny.
